Hayalinizi Yaşattığınız İşletmenizin Her Platformada Üste Çıkması Dijital Medyada Gündem Olması Demektir.
Dijital Medyanın Her Platformu Doğal Yayılımı Gerçek Ve Virüs Gibi Yayılacak Her İçeriği Arar Bulur. Sebebi İse Platformlar Çekici Olduklarını İspatlamak İstemekte Ve Hayatın Akışını Taze Tutmaya Çalışırlar. Yani Eğlenceli Ve Dikkat Çeken Her İçerik Platformların Ana Maddesidir.
Sizlerinde Marka Değerinizi Artırmak Ve Alanınızda EN Olduğunuzu İspatlamak İçin Markanızın Hayat İçin Gerekliliği Eğlencenin Gerçek Adımı Olduğu Ve Sizin Markanızın Olmadan Birşeylerin Eksik Olduğunu Devamlı Duyurmalı Yaymalı Hatırlatmalısınız.
Bu Çalışmalarınız Yaşadığınız Sürece Eğlenceli Bir Şekilde Devam Etmelidir. Platformlarda Ne Zaman Sustunuz Ve Video İçeriklerinizi Kısıtladınız O An Dijital Medyada YOK olmayı Seçmişsinizdir. EN Güzel Seçiminiz VAR Olmak Olsun.
Dijital Medya Odaklı Her Platformda İhtiyaç Duyulan Potansiyel Müşterinin Belirlenmesi, Yazılımlar ve Reklam ile Doğru Kullanıcıyı Yakalama işlemidir.
Her faktöre uygulanan ağırlık, sorgunuzun niteliğine bağlı olarak değişir – örneğin, içeriğin güncelliği, güncel haber konuları hakkındaki sorguların yanıtlanmasında sözlük tanımlarından daha büyük bir rol oynar.
Google’dan bahsetmişken, bu en azından web aramalarında kullandığımız arama motorudur. Çünkü açık ara en güvenilir algoritmaya sahip. Bununla birlikte, optimize edebileceğiniz diğer arama motorları vardır.
Basit bir deyişle, SEO arama motorlarına içeriğinizin eldeki konu için en iyi sonuç olduğunu göstererek çalışır. Bunun nedeni, tüm arama motorlarının aynı hedefe sahip olmasıdır: Kullanıcılarına en iyi ve en alakalı sonuçları göstermek. Bunu tam olarak nasıl yapacağınız, optimizasyon yaptığınız arama motoruna bağlıdır.
Web sayfalarınıza daha fazla organik trafik istiyorsanız, Google’ın algoritmasını anlamanız ve bunlara hitap etmeniz gerekir. Daha fazla video görüntüleme istiyorsanız, her şey YouTube’un algoritmasıyla ilgilidir.
Her arama motorunun farklı bir sıralama algoritması olduğundan, hepsini bu kılavuzda ele almak imkansızdır. Bu nedenle, hepsinin en büyük arama motorunda nasıl sıralanacağınıza odaklanacağız:
Google ünlü olarak 200’den fazla sıralama faktörü kullanıyor. 2010 yılında 10.000’e kadar olabileceğine dair bir konuşma bile vardı. Bu sıralama faktörlerinin hepsinin ne olduğunu kimse bilmiyor, ancak bazılarını tanıyoruz. Çünkü Google bize söyledi ve biz de dahil olmak üzere birçok kişi çeşitli faktörler ve Google sıralamaları arasındaki korelasyonları inceledi.
Bunlardan bazılarını kısaca tartışacağız. Ama önce önemli bir nokta: Google, web sitelerini değil, web sayfalarını sıralar. İşletmenizin vitray pencereler oluşturması, sitenizdeki her sayfanın “vitray pencereler” sorgusu için sıralaması gerektiği anlamına gelmez. Farklı sayfalara sahip farklı anahtar kelimeler ve konular için sıralayabilirsiniz.Buna kısaltılmış olarak SEO denmektedir.
Şimdi sıralamaları ve arama motoru görünürlüğünü etkileyen bazı şeylerden bahsedelim. taranabilirliğini Google, içeriğinizi sıralamayı düşünmeden önce, öncelikle var olduğunu bilmelidir. Google, web’deki yeni içeriği keşfetmenin çeşitli yollarını kullanır, ancak birincil yöntem taramadır. Basitçe ifade etmek gerekirse, tarama, Google’ın zaten daha önce görmedikleri sayfalarda daha önce görmedikleri sayfalardaki bağlantıları izlediği yerdir.
Bunu yapmak için örümcek adı verilen bir bilgisayar programı kullanırlar. Diyelim ki ana sayfanızda zaten Google’ın dizininde bulunan bir web sitesinden bir geri bağlantı var. Bir dahaki sefere bu siteyi taradıklarında, web sitenizin ana sayfasını keşfetmek ve büyük olasılıkla dizinlerine eklemek için bu bağlantıyı takip ederler. Buradan, sitenizdeki diğer sayfaları bulmak için ana sayfanızdaki bağlantıları tararlar.
Bununla birlikte, bazı şeyler Google’ın tarayıcılarını engelleyebilir SEO çalışması yapılırken bunlara dikkat etmek gereklidir:
Kötü dahili bağlantı: Google, sitenizdeki tüm sayfaları taramak için dahili bağlantılara güvenir. Dahili bağlantıları olmayan sayfalar genellikle taranmaz. Takip edilmeyen dahili bağlantılar: nofollow etiketli dahili bağlantılar Google tarafından taranmaz.
Mobil dostu Google aramalarının %63’ü mobil cihazlardan geliyor ve bu sayı her yıl artıyor. Bu istatistik göz önüne alındığında, Google’ın 2016 yılında mobil arama sonuçlarında mobil cihazlara uygun web siteleri için bir sıralama artışı duyurması muhtemelen şaşırtıcı değildir.
Google ayrıca 2018’de mobil cihazlardan önce dizine eklemeye geçti. Bu, artık sayfanızın mobil sürümünü dizine ekleme ve sıralama için kullandıkları anlamına geliyor.
Diğer bir deyişle, çoğu kişi bir sitenin masaüstü sürümü mobil cihazlara yüklendiğinde geri düğmesine basacaktır. Bu önemlidir, çünkü Google kullanıcılarını memnun etmek ister. Mobil cihazlar için optimize edilmemiş sayfalar memnuniyetsizliğe yol açar. Ve sıralamanızı ve tıklamayı kazansanız bile, çoğu insan içeriğinizi tüketmek için uğraşmaz. Google’ın mobil uyumlu test aracıyla web sayfalarınızın mobil uyumlu olup olmadığını kontrol edebilirsiniz.
İçerik türü: sonuçların çoğu blog yayınları, ürün sayfaları, kategori sayfaları, açılış sayfaları veya başka bir şey mi?
İçerik biçimi: Google temel olarak nasıl yapılır kılavuzlarını, liste stili makaleleri, öğreticileri, karşılaştırmaları, fikir parçalarını veya tamamen farklı bir şey sıralıyor mu?
İçerik açısı: Üst düzey sayfalarda ortak bir tema veya benzersiz bir satış noktası var mı? Öyleyse, bu size arama yapanlar için neyin önemli olabileceği konusunda bir fikir verir. Google’da hedef anahtar kelimenizi arayın. Sizinki kadar iyi olmayan sayfaları arayın.
İçerik kalitesi: Google her zaman en güvenilir ve yararlı sonuçları sıralamak ister. Bunu yapmak için, uzmanlık, otorite ve güvenilirlik gibi içerikle ilgili sinyallere bakarlar. Toplu olarak, bunlar EAT olarak bilinir.
İçeriğinizin algılanan kalitesini artırmak için yapabileceğiniz diğer şeyler şunlar olabilir: 7. veya 8. sınıf okuma seviyesine sadık kalın. Çoğu insan bu düzeyde okur. Kısa cümleler ve paragraflar kullanın. Bu bir web içeriği, bir deneme değil. Uygun olduğunda faydalı kaynaklara bağlantı verin. İçeriğinizi mümkün olduğunca ziyaretçiler için değerli hale getirmeyi hedefleyin. Metnin büyük duvarlarından kaçının. Görüntüler, alıntılar, vb. şeyleri ayırın. İçeriğinizi kayıtsız hale getirmeyi hedefleyin.
Genel olarak, içeriğiniz arama yapanların çoğunluğu için ne kadar erişilebilir olursa, o kadar iyidir. Tazelik, bazı aramalar için bir diğer önemli faktördür. Örneğin, Google “en iyi yönlendiriciniz” ise, sonuçların neredeyse tamamının yakın zamanda yayınlandığını veya yeniden yayınlandığını göreceksiniz.